Folia reklamowa na służbowym aucie jest najtańszą metodą reklamy. Stanowi idealną opcję na efektywne reklamowanie, towaru, naszej marki czy też oferowanych usługi. Mobilność, sposobność trafienia do nowych kategorii klientów to główna cecha nadruków reklamowych na busach, pojazdach – autach.

W jaki sposób wykonać promocję – okleić swój pojazd?

Wbrew wymysłom leniwych, nie jest to bardzo wymagająca czynność. Zależnie od tego, jaki posiadamy plan na swoją reklamę, takiej metody wykonania będziemy potrzebowali użyć. Najpopularniejszą – atrakcyjną oraz najprostszą do samodzielnego przygotowania jest wektorowa grafika promocyjna przycinana z oklein samoprzylepnych. Jak się zatem zabrać do przygotowania naszego arcydzieła?

Po pierwsze wypada zacząć od wzorca graficznego, inaczej co i w jakim miejscu ma się znaleźć, w jakich kolorach, jak duże i najważniejsze, na których fragmentach busa. Pod kątem faktu jak na przykład rozplanujemy umieszczenie własnych tekstów na konkretnych częściach – kawałkach pojazdu, będziemy potrzebowali dobrać typ folii i opcjonalnie sposób jej aplikacji. Proponujemy nowicjuszom, aby startowali od płaskich powierzchni karoserii. Po co ? – bowiem okleina reklamowa w tych miejscach (równych) okaże się najłatwiejsza do przyklejenia – oklejenia oraz jednocześnie, cena okleiny na płaskie nawierzchnie będzie dostępna w niższej cenie od oklein dla przykładu wylewanych.

Pierwszy etap – opracowujemy grafikę na samochodzie.

Od czegoś takiego wszystko się rozpoczyna. Jest to pierwszy oraz główny etap, przybliżający nas do celu, którym ma być obklejone w wyśmienitą ofertę reklamową na samochód. Aby wykonać taki projekt, idealnie by było mieć jakiś program graficzny. Najczęściej wykorzystywane do kreślenia grafik – ofert reklamowych, są aplikacje ze „stajni” Corela oraz Adobe. W przypadku gdy posiadamy zainstalowany na komputerze którąś z odsłon dla przykładu Corel Draw, to wystarczy sporządzić zdjęcia z idealnie prostopadłej pozycji (nie z perspektywy), 2 drzwi bocznych oraz bagażnika pojazdu. Następnie musimy starannie wymierzyć auto w „naturze” – specjalnie byśmy mogli pracować nad designem w jakiejś skali. Sugerujemy używanie skali bądź 1:1, albo 1:10. Zapobiegniemy dzięki temu gafy przy eksportach projektów do programów przycinających bądź drukujących naszą przygotowaną grafikę. Jeżeli posiadamy już fotografie pojazdu, poznaliśmy jego prawdziwe rozmiary, posiadamy komputer i właściwy program graficzny, to możemy rozpocząć realizowanie naszej reklamy.